بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


ساموئل بهترین بازیکن استقلال مقابل تراکتورسازی تبریز

http://esesclub.com/public/album_photo/25/f1/02/2ec36_0c4e.jpg?c=9a34

بهترین بازیکن استقلال مقابل تراکتور سازی بی شک و بدون هیچ تردیدی هافبک خارجی تیم ساموئل بود.
تا زمانیکه جواد نکونام روی نیمکت بود ،در تمام وظایف یک هافبک دفاعی را به خوبی انجام داد و اکثرا در جنگهای میانه میدان موفق عمل کرد.ساموئل در بازی سازی هم خیلی باهوش و بسیار عالی و موثر بازی میکرد.البته تا زمانیکه خسرو حیدری مصدوم نشده بود و  برهانی اخراج نشده بود به خوبی نقش وی در میانه میدان چشم نواز بود،منتهی با ده نفره شدن تیم و خصوصا در نیمه دوم کاری که باید جباری در میانه میدان انجام می داد و بازی را آرام و از جریان می انداخت را خیلی حرفه ای و به خوبی انجام می داد.ساموئل حتی در نیمه دوم یکی از مردان موفق در ضد حملات بود که در دقایق 50 تا 70 و قبل از ورود فرهاد مجیدی به نحو احسن این کار را انجام می داد.
خلاصه اینکه در این بازی عالی عالی بود.البته با احترام به بازی خوب و درگیرانه سیاوش اکبرپور که در این بازی خیلی دوید و متعصبانه بازی کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 18 / 12 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,استقلال,تراکتور,ساموئل,بهترین بازیکن, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com